Künye   |  Bize Ulaşın   |  Giriş Sayfam Yap   |  Sık Kullanılanlara Ekle

Tropikal Yılan Hayrete Düşürdü

Tropikal Yılan Hayrete Düşürdü

8m. boyunda, boynuzlu ve sırtı pütürlü olan dev yılan görenleri hayrete düşürdü.

1 Şubat 2012 19:24
font boyutu küçülsün büyüsün


Yoğunduvar bölgesinde seraların içinde bulunan dev yılan görenleri hayrete düşürdü.

 

Şubat ayının ilk günlerini yaşadığımız, kışın en çetin geçtiği şu günlerde tropikal yılan adeta görenleri hayrete düşürdü.


Bu mevsimde muz serasının içinde bulanan, piton’u andıran yılan zarar vermeden öldürüldü.


Gazi üniversitesinde öğrenci olan Okan Oğul’un; Yaklaşık 8 m. Civarında olan yılanın boynuzlu ve üzerinin pütürlü olduğunu söyledi.
 








Bu haber 23,229 defa okundu.


yorumlayorum ekle


Yorumlar (19)
  • rıdvan güleç / 21 Haziran 2012 18:58

    yılan

    bencede yalan bir haber ilgi çekmek için yapıyorlar
  • fatih / 1 Mayıs 2012 08:40

    YILAN DEĞİL YALAN

    8 metre yılan değil 8 metre YALAN bu haber
  • YUSUF BALTA / 10 Nisan 2012 10:03

    Dünyada bile 8 m yılan nadir görülüyor. Bozyazıda ne işi var. Belli ki fotoğraf makinasının yakın tutulmasıyla yapılan bir hile. Ciddiye alınıp, bu siteye konması bile komik..
  • merve / 16 Mart 2012 10:53

    yılancık

    yuuuh devenin bele çorbbası
  • ALİ KAYA / 21 Şubat 2012 16:10

    KIZILİNDEN ÇIKMIŞ DİYORLAR

    Benim duyduğuma göre yoğunduvarın yukarsında kızıl in diye tabir edilen bir mağara varmış.köylülerin anlattığına göre o inde heyalan olmuş yılanda açılan faydan aşaıya doğru sürünerek barınağın ordaki göletten çıktığını düşünüyorar. Ama ben de pek inanmadım. Bozyazının muzuna dikkat çekmek için uyanığın birinin uydurması olsa gerek diye düşünüyorum.
  • sniper yusuf / 19 Şubat 2012 12:17

    ya tabikide montaj yılan öldükten sonra asılımı durur hortum tiremez onu ozaman bende kanalda kobra ile anakonda yakaladım herkez işine baksın bana katılan varmı?
  • sivaslı / 11 Şubat 2012 21:59

    onu öldürmek marifet mi sizce zarar vermeden 2 tarafada yılanı yaşatablirlerdi yetkililer bunun için maaş alıyor haber verilse canlı sekılde alınabılırdı
  • murat / 10 Şubat 2012 20:23

    bu resmin foto montaj olduguna inanıyorum neden öldürüldükten sonra resimleri paylaşılmadı...neden tek bi resim ama inanmadım böyle bi yılanın öldürüldüğüne...
  • ali kılıç / 10 Şubat 2012 14:12

    yılan hikayesi

    kardeş böyle fotomontaj haberlerle milletin kafasını karıştırmayın . bu sera kimin serası bu yılanı neyle öldürmüş kimler gördü sen bu yılanı görsen kaçacak delik ararsın
  • sniper / 10 Şubat 2012 07:36

    hayret

    ya nasıl yaşamış bu ne yemiş hayret neyle öldürülmüş bu bunu taramışlarmı belkide ölü bulundu
  • halil erdoğan / 9 Şubat 2012 17:26

    yalan

    yherkes yalan olduğunu söylüyor.zaten baktığı zaman montaj edilmiş
  • soner yapılı / 9 Şubat 2012 10:20

    bizde yedik

    dragon çayında 3.5 m uzunlugunda timsah oltasına takılan mustafa özgür şoka girdi şu an dili tutulmuş vaziyettedir..........yerseniz
  • Bahadırhan Karakoç / 8 Şubat 2012 19:46

    Bu yılan Şubat ayında değil, Temmuz 2011 başında öldürülmüş.Boyuda 8 değil, 3 metre imiş.Ayrıca boynuz yokmuş.Vuran kişiden bizzat dinlediğim için biliyorum. Saygılar
  • Nazmi OKBAZ / 8 Şubat 2012 17:58

    Yılan sahte.

    Bu fotoğraf sahte. Yılan kameraya yakın tutularak perspektifle büyük gösterilmiş. Normalda bu boyutta bir yılanın bir değnekle kaldırılması imkansız. İyi incelerseniz yılan bir sopanın ucunda duruyor. Ayrıca Yılanın türünü araştırdım buldum. Türün ismi Coluber nummifer Türkiye'de "Sikkeli Yılan" olarak biliniyor. Türkiyede görülen en büyük boyutu 1.5 metre. Ege ve Akdeniz bölgesinde çoğunlukta yaşamakta. Nemli ortamları sever. bir batımda 10-12 yumurta bırakabilir. Saldırgan bir yapıları vardır. Orta düzeyde zehirlidir. 1 mililitre zehri 20 kiloya kadar olan hayvanları öldürebilir insanlarda ise felç yada tansiyona bağlı ölümler gerçekleşebilir.
  • BOZYAZILI / 8 Şubat 2012 13:57

    EBESİNİNKİ

    YOK EBESİNİNKİ GAARİ
  • hasan dere / 5 Şubat 2012 18:35

    photoshop

    bu bir fhotoshop oldugunu düşünüyorum. Böyle bir yılan bozyazıda ne arıyor olababilir. üstelik kış ayında. Diyelimki böyle bi olay oldu neden 1 tane resmi var, neden başka resmi yok.
  • ..... / 5 Şubat 2012 01:08

    boynuzlu yılan

    yılanın çekilen fotoğrafından boynuzlu olup olmadığı çok anlaşılmıyor kalitesi düşük bi fotoğraf ilgililerin dikkatine!
  • taha emırhan mert / 4 Şubat 2012 22:45

    yalana bak

    boyle bır yılanın turkıye sınırlar ı ıcınde yasaması mumkun degıl bu tamaıyle uydurmasyond ur bozyazı haberınde bunu arastırmdan bu sekılde haber ypması cok mizahsen ve hic etık degıl adı gecen okan ogul boyle bir yılanı gormedıgını soluyor kimse bu yılanın gercek oldugunu zannaetmesın haber yalan haber duyryla
  • okan oğul / 4 Şubat 2012 22:44

    arkadaşlar bu haberde benim adımın geçmesi tamamen habercilik ilkelerinden 5N1K'ya uydurmak içindir. Bu haberi görenler beni arıyorlar ben bu yılanı görmedim sadece facebookta BOZYAZI adlı bi grupta gördüm ve yine face üzerinden bozyazı habere konu hakkında bi bilgileri olup olmadığı hakkında Sordum. Bende birçok g birçok kişi gibi fotomontajdan şüphelendim.Yoğunduvar olduğu falan da tamamen face yorumlarından çıkmıştır.Böyle bir yılanın olduğu kesin değildir.







Anket

Bozyazı'da Ne Gibi Değişiklikler Olmasını İsterdiniz?

  • Üniversite
  • Bowling Salonu
  • Spor Kompleksi
  • Turizmin Canlanması
  • Doğalgaz
  • Sahil Düzenlemeleri
  • Mesire Alanları
  • Bozyazı Form



   [ sonuçlar için tıklayın ]