Künye   |  Bize Ulaşın   |  Giriş Sayfam Yap   |  Sık Kullanılanlara Ekle

MHP’de Aday Adayları Çoğalıyor!

MHP’de Aday Adayları Çoğalıyor!

MHP'nin son aday adayı Kahvecioğlu

3 Temmuz 2013 00:14
font boyutu küçülsün büyüsün


Kızılca köyünden Osman Kahvecioğlu MHP'den Aday Adaylığını açıkladı!

Osman Kahvecioğlu aday adaylığını haber sitemize açıklarken, "aday olmak için var gücümle çalışacağım" dedi.

Yerel seçimler yaklaşırken aday adayları yavaş yavaş kendisini göstermeye başladı.  MHP'den aday adaylığını açıklayanlar kervanına Kızılca'dan Kahvecioğlu'da katıldı.

Serbest olarak Elektrik Mühendisliği yapan Kahvecioğlu, 1963 yılında Kızılca'da doğdu. Bu bölgede serbest olarak çalışan Kahvecioğlu evli ve 2 çocuk babasıdır.








Bu haber 2,151 defa okundu.


yorumlayorum ekle


Yorumlar (32)
  • alparslan ateş / 4 Eylül 2013 22:29

    bunların hepsi boşuna yorum yapıyor. tek bir başkan var o da sayın MEHMET BALLI dır gerisi boş,
  • alparslan ateş / 4 Eylül 2013 22:29

    bunların hepsi boşuna yorum yapıyor. tek bir başkan var o da sayın MEHMET BALLI dır gerisi boş,
  • alparslan ateş / 4 Eylül 2013 22:29

    bunların hepsi boşuna yorum yapıyor. tek bir başkan var o da sayın MEHMET BALLI dır gerisi boş,
  • esnaf. / 16 Ağustos 2013 23:20

    gündem

    boşuna uğraşmayın arkadaş akp nasıl ansızın geldiği ğibi
    kontur ismette öyle gelecek oylar kontur ismetin.
  • alper / 16 Ağustos 2013 23:16

    yazık.

    bütün yorumları okudum bozyazıdan bahsederken köyden bahsediliyor ..önce köy yapanlar utansın esnaf kan ağlıyor onlarada olsun kurban olun siz muzaffere ayaza sizlerden hiç birşey olmaz.
  • vatandaş memur / 14 Ağustos 2013 20:34

    malesef...

    mhp.için söylüyorum işin gerçeği kim aday olursa olsun.ne Osman bey ne başkası Ballıdan başkası olmaz çalışıyormu? yüzbin kere hayır ama gerçek bu daha oturaklı birisi çıkarsa bilmem şunuda unutmayın Tekmen,Tekeli unuttunuz herhalde bu durum tüm partilileri ilgilendirir.
  • durmuş turkmen / 11 Ağustos 2013 21:27

    hizmet allah için olmalı

    Sayın osman nisan 2013 de bir elektrik aboneliği yaptırdım.
  • ÇARIKLARLI / 10 Ağustos 2013 10:58

    NE

    SEVGİLİ AKP Lİ KARDEŞLERİ HİZMNET İSTİYORSUNMUZ AKP Lİ OLUNMCA HİZMNET AKACAK SAMAYIN GELİN ÇARIKLARA BİR BAKIN AKP Lİ BAŞKANIN HİZMETİNME TAŞ ÜSTÜNME TAŞ KOYMADI BOZYAZILILAR AKLI SELİM DÜŞÜMÜR MHP Lİ BAŞKANLAR HİZMET ERİDİR
  • aysun korkmaz ve eşi harun / 23 Temmuz 2013 11:59

    hizmet istiyorum

    Osman bey, hayırlısı olsun ama gerçekleri konuşmazsak doğruları bulamayız. Geçen seçimde başka partiden aday adayı olduğun söyleniyor. Şans oranını yüzde 50 böylelikle kaybetmiş bulunuyorsun. Bu politika anlaşılmaz bir konu. MHP de aday adayı enflasyonu var. İyi niyetli olabilirsin ama, aday göstereceklerini hiç mi hiç tahmin etmiyorum. AKP de olsaydın belki biraz şansın olabilirdi sanırım. Ama o treni de kaçırmış bulunuyorsun. Bu vatana hizmet edecek değerli insanlar lazım. AKP'den hakiki bir aday adayı olduğunu duydum. Antalya'da gazetecilik yapmış, çok kültürlü, Tekmen kasabasından biri diyorlar. Onunda bir ara Bozyazı için projelerini okumuştum, gerçekten de işte İlçemize böyle bir başkan gerekiyor demiştim. Seni aday göstermezlerse o arkadaşı göstersinler istiyorum bir seçmen olarak. İkiniz de köylü çocuğusunuz. Çünkü zalimlerin değil, mazlumların yanında olacağınıza inanıyorum. Bozyazıyı diğer ilçelerle hizmet yarışına sokabilecek ikiniz varsınız. AKP'li M.Demir'in de seninde yolunuz açık olsun. Başka ortaya çıkacak aday adayı veya adaylardan ne köy olur ne kasaba.
  • Osman Kahvecioğlu / 22 Temmuz 2013 00:23

    yanlış bilgi edinmişsiniz.

    akp hasan rumuzlu arkadaşa. bu tür olaylara yorum yapmak ihtiyacı hissetmem ama sadece bilgilendirmek istedim. geçen dönem akp adayıydı bu dönem mhp, gelecek dönem chp gibi yorumlar atmışsın. bilgilendireyim. bir kere ben hiç bir zaman akp a.adayı veya adayı olmadım. sadece akp yöneticileri bana teklif getirdi. hepsi o kadar.
    bu konuda da başka açıklama yapmayacağım.
    merak ediyorsanız sayın akp ilçe başkanına ve bazı yöneticilerine sorarsınız. eminim size doğru bilgiyi verecektir.
  • Hasan Yılmaz / 14 Temmuz 2013 22:53

    anamurda oturan

    anamurda oturan ve başkan adayı olan ikinci kişi gerçi seçim zamanı hocam sen iyisini bilirsin deyip adaylıktan çekilir bunlar mehapeli
  • fmb / 10 Temmuz 2013 15:32

    AKP

    Yanlış partidesin Osman bey.Eğer kazanmak ve Bozyazıya hizmet yapmak istiyorsan iktidarın nimetlerinden faydalnılması gerekir.Bozyazıda Anamurda hizmet yönünden 3.sınıf ilçeler konumuna gelmiş bulunuyor.Bir an önce hem Anamur hemde Bozyazıya bir değişim gerekiyor değilse hertürlü imkanlardan uzak kalmay mahkumuz.Bütün Bozyazı ve Anamurlular aklı selim bir şekilde düşünmeleri gerekiyor.Bu güne kadar her iki ilçede başkanlık yapmış şahıs ve onların partileri neyi değiştirmiş ve geliştirmiştir.TOKİ birçok ilçeye proje hastaneler yaparken yer gösterilmediği için Anamur bu hizmetten faydalanamıyor vs.Bu kısırlığın önü açılması gerekiyor.Değilse anadoluda küçük bir kasab görünümünden suyrılamayacağız....
  • .... / 9 Temmuz 2013 10:15

    işte bu

    bozyazıdakilerin aklı varsa başkan yapar Osman Abiyi...
  • yeter artık bıktık mhp'den / 9 Temmuz 2013 01:38

    seçimin favorisi chp

    Bu seçimde sorunsuz parti CHP.Aday adaylığına ismi geçen isimlerin hepsi açık ara farkla seçimi alır.Kimse gönlünü yemişlendirmesin.Bozyazı halkın belediyesi olacak
  • Ak Partili / 8 Temmuz 2013 01:33

    Aday Daylığı ve Başkanlık

    Bu Dönem Mhp Aday Çıkarır Ak Parti Başkan Çıkaracak Boşuna Yorulmayın Derim.
  • bedri / 6 Temmuz 2013 15:52

    vakıdıla....

    vakıdıla akp ye dön osman,mhp seni aday göstermez,gösterse bile yıkılman için elinden geleni yapar.akp den aday olursan kazanırsın,aklını kullan osmanım,vakıdıla akp ye gel
  • yeter artık bıktık mhp den / 6 Temmuz 2013 15:05

    köy bozyazı keşke anamura bağlı kalsaydık...

    osman bey iyi biri ama partisi yanlış mhp den babam aday olsa vermem bu kadar açık ve net söylüyorum aklın varsa mhp den aday olma 15 yılda bozyazı 1 cm ilerlemedi ama bir mhp liye sorsan su getirdik başka su getirdik başka başka başkası yok işte başka ilçeler uçuşa geçti biz hala aynı yerdeyiz çarşıda adma kalmadı esnaf bitik reklam paraları uçuk ikiye bir zabıta geliyor şunu kaldır sanki ortalık çok kalabalık gelen giden bile yok zabıtalar avaralıktan esnafla uğraşıyor neymiş yolu kapatıyormuş belediyede zabıta fazlalığı var ....
  • hasana / 5 Temmuz 2013 19:24

    akp

    geçen dönem akp nin adayıydı,şimdi MHP nin,bir sonraki secim chp nin adayı olur.
  • GARİP / 5 Temmuz 2013 15:58

    BAŞKAN

    BEN OYUMU SAVAŞA VERECEM...ÇOK TEMİZ DÜRÜST BİRİSİ..YARDIMSEVER ....ALLAH ONDAN RAZI OLSUN...
  • ALİ / 5 Temmuz 2013 10:26

    BAŞKAN

    OSMAN BABA BABALARIN BABASI...GÜMBÜR GÜMBÜR GELİYOR...
  • Ak partili / 4 Temmuz 2013 20:13

    buda mı olcaktı

    MHP ye oy vereceğim akılımın ucundan geçmezdi bir ak partili olarak ama işin ucunda Osman Kah. varsa oyum mhp nin. Bozyazı şu anda osmanlı devletinin gerileme dönemini yaşıyor batırdın bozyazıyı ballıııı , yenilikleriyle ve insalığıyla osman beyin bu işin altından çıkacağına inanıyorum . yeter ki aday yapsınlar
  • kübilay / 4 Temmuz 2013 10:03

    olmaz!!!!!

    MHP osman beyi aday göstermez......aklın varsa akp den adaylığını açıkla......
  • ALİ / 3 Temmuz 2013 22:42

    BAŞKAN

    BOZYAZI YA YAKIŞAN TEK BAŞKAN.PARA PULA ÖNEM VERMEZ.BAŞKAN İHTİYCIM VAR DESEN ANINDA YARDIM EDER...
  • BOZYAZI SEVDALISI / 3 Temmuz 2013 22:19

    TAVSİYE

    osman beyi yakınen tanımam fakat ,iyi bir arkadaş olduğunu duyarım , bu mhp yüzünden başına gelenleri iyi bilirim.2009 da başkanlığı zorla ,dövülerek elinden alınan, daha sonra ,tekrar dövülüp kolu kırılan birini ,mhp ne başkan yapar, nede aday yapar.Duygusal değilde mantıklı düşünse onun yeri AKP idi fakat kendi tercihi.Benim bir dost olarak tavsiyem MHP içinde yalnız dolaşma ne yapacakları belli olmaz davaya ihanet ettin derler , yine ezer geçerler....
  • hacı / 3 Temmuz 2013 19:58

    neden

    mhp sana onay verir mi bilemem ama önceki olaylar düşünülürse mhp içinden bir mualif aday çıkması yarış var demektir.ama yinede fazla gaza gelme istersen osman bey
  • ali can konuş / 3 Temmuz 2013 17:10

    aman dikkat

    bozyazıya yakışıcak ve ileriye taşıyacak güler yüzlü bir insan.ama çok dikkatli olması lazım belediye meclis i toplantısı sonucunda ,rahmetli gürsel kavun bey in vefatından sonra yapılan belediye başkan belirlemesine niçin katılmadı veya kimler tarafından meclis toplantısınandan yok edildi.acaba mehmet ballı yine ayak oyunları yapıp BOZYAZIYI KÖY DEN farkı olmıyan bir ilçe olarak kalmasını mı istiyor.ŞU mehmet ballıdan yeter artık kurtulalım.zaten BELEDİYE EKMEK FABRİKASINI ÇALIŞTIRMIYOR.bazılarını zengin yapıp birazda otlanmatyımı istiyor.lütfen bozyazı halkı OSMAN KAHVECİOĞLU BOZYAZIYI 5 YILDA ANAMUR SEVİYESİNE ÇIKARIR.LÜTFEN AKILLLI OLALIM ŞU BALLININ KÜFÜRLERİNDEN BIKTIK YENİ TEMİZ İNSANI BAŞA GETİRELİM.
  • sıcakyurtlu / 3 Temmuz 2013 16:01

    bozyazıda mhp den adaylık konacaksa aday olacak olan biri varsa oda m. ballıdır
  • bozyazı sevdalızı / 3 Temmuz 2013 13:16

    eminim bozyazı osman abiyle beraber daha yaşanabilir bir kent olacak....gönlümüz kalbimiz seninle osman abi....
  • bkomuz / 3 Temmuz 2013 12:47

    ALLAH yar ve yardımcın olsun inş..tecrübenle güleryüzünle kendi iş hayatında 25 yıldır verdiğin güvenle yolun açık olsun inşallah.
  • Mustafa B / 3 Temmuz 2013 11:38

    işte başkan

    İşte Başkan gerisi fısss
  • dekelioglu / 3 Temmuz 2013 00:31

    Hayirlisi olsun osman abi.bi akp li olarak itiraf edeyimkibiz bi tane aday adayini birak aday bulamazken bu mhp 100 tane bulur.....
  • dekelioglu / 3 Temmuz 2013 00:27

    Hayirlisi olsun osman abi.bi akp li olarak itiraf edeyimkibiz bi tane aday adayini birak aday bulamazken bu mhp 100 tane bulur.....







Anket

Bozyazı'da Ne Gibi Değişiklikler Olmasını İsterdiniz?

  • Üniversite
  • Bowling Salonu
  • Spor Kompleksi
  • Turizmin Canlanması
  • Doğalgaz
  • Sahil Düzenlemeleri
  • Mesire Alanları
  • Bozyazı Form



   [ sonuçlar için tıklayın ]